Access to books, audiobooks, and more - for less than a price of a paperback.
Join 38,062 members

User Tag List

Results 1 to 7 of 7

Fiches de Lecture CP - CE1

  1. #1
    Join Date
    May 2012
    Posts
    9,971

    Default Fiches de Lecture CP - CE1

    Cette nouvelle édition du fichier Je lis, tu lis seule CP/CE1 va dans le sens d'une actualisation des textes, des thèmes et de l'iconographie.
    Le fichier de 46 fiches recto-verso en couleurs permet un travail complet sur les sons et les graphèmes grâce à des textes variés (récits courts, lecture suivie de récits intégraux, documentaires, BD, comptines et images) prolongés par des activités (discrimination des sons, phrases à compléter, compréhension des textes, reconnaissance de mots, lecture d'images et calligraphie...).
    Le fichier offre des activités de difficulté progressive pour un travail de production et d'évaluation en autonomie.
    La collection propose un fichier autocorrectif pour l'auto-évaluation sous forme de fac-similé de la fiche élève.

    DOWNLOAD

    PDF in RAR 6.59 Mb
    In order to download the file(s), you should register an account, registration takes less than 60 seconds and cost you 20$ for 365 days (It helps keep the site running - We appreciate Your Support), give you unlimited access to all resources, JOIN TODAY



  2. Please read this message!!!
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
  3. #2
    Join Date
    May 2010
    Posts
    142
    Thanks
    878
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    Je vous remercie pour ces livres. Avez-vous les autres niveaux CE1 CE2 CM1 CM2 et les fichiers autocorrectifs.
    Merci d'avance kah


  4. #3
    Join Date
    May 2012
    Posts
    9,971
    Thanks
    466
    Thanked 10,373 Times in 4,114 Posts
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    14 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    Quote Originally Posted by ah_tadj View Post
    Je vous remercie pour ces livres. Avez-vous les autres niveaux CE1 CE2 CM1 CM2 et les fichiers autocorrectifs.
    Merci d'avance kah
    Désolée, ceci est ce que j'ai trouvé pour le moment. Dés que je trouve autres livres dans le genre, je le posterai.
    Sorry, this is all I could find for the moment, but if I find some more I will surely upload it here.


  5. #4
    Join Date
    May 2010
    Posts
    142
    Thanks
    878
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    Ok !
    Merci Kah, Vous êtes très gentil.
    God protect you.


  6. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    Merci Kah,veuillez mentionner le password svp!


  7. #6
    Join Date
    May 2012
    Posts
    9,971
    Thanks
    466
    Thanked 10,373 Times in 4,114 Posts
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    14 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    Quote Originally Posted by faroukw View Post
    Merci Kah,veuillez mentionner le password svp!
    You can find the password, which is always langacademy.net, as well as many other hints and tips on the use of our site, here: Member's Guide.


  8. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Fiches de Lecture CP - CE1

    merci Kah oui je connais ce password mais apparemment je me suis trompé dans l'ecriture merci encore une fois,I thank you for taking time out to answer my question.

    No problem, you're welcome


About us
Download language learning and teaching resources such as flashcards, grammar and course books, self study and exam materials, CDs and DVDs for just about any foreign language you want to learn.
Note
None of the files shown here are hosted on this server. The links are for URL which are publicity available on the internet for free, If you notice any page which you think violate your rights, let us know.