Access to books, audiobooks, and more - for less than a price of a paperback.
Join 38,062 members

User Tag List

Results 1 to 1 of 1

Delf Scolaire Et Junior B1: Livre de L'Eleve + CD audio

  1. #1

    Default Delf Scolaire Et Junior B1: Livre de L'Eleve + CD audio


    Shared by damien fleury

    En couleurs, vivant et très illustré, cet ouvrage a été spécialement conçu pour préparer les adolescents à l'examen du DELF B1, version scolaire et junior.

    LE TRAVAIL SUR LES QUATRE COMPÉTENCES
    (la compréhension de l'oral, la compréhension des écrites, la production écrite, la production orale) est développé à travers deux sections :

    - Je me prépare
    Des activités pour réviser les compétences linguistiques de niveau B1 et pour développer des stratégies de compréhension ou de production.
    Chaque activité est notée et l'apprenant peut ainsi auto-évaluer ses connaissances.

    - Je m'entraîneDes activités pour développer les compéten ces communicatives évaluées dans le DELF B1. Les activités sont construites sur le modèle de l'examen.

    SUJETS D'EXAMEN

    - Je passe le DELF
    Deux sujets complets pour se mettre dans les conditions réelles de l'examen du DELF B1.

    + CD-ROM encartéIl contient les enregistrements des activités de compréhension de l'oral et de production orale.
    + LIVRET des corrigés et des transcriptions intégré

    PDF/62 MB

    In order to download the file(s), you should register an account, registration takes less than 60 seconds and cost you 20$ for 365 days (It helps keep the site running - We appreciate Your Support), give you unlimited access to all resources, JOIN TODAY
    MP3/138 MB

    In order to download the file(s), you should register an account, registration takes less than 60 seconds and cost you 20$ for 365 days (It helps keep the site running - We appreciate Your Support), give you unlimited access to all resources, JOIN TODAY


    Last edited by deutsch3000; 08-29-2016 at 12:38 PM.
    In order to download the file(s), you should register an account, registration takes less than 60 seconds and cost you 20$ for 365 days (It helps keep the site running - We appreciate Your Support), give you unlimited access to all resources, JOIN TODAY
    In order to download the file(s), you should register an account, registration takes less than 60 seconds and cost you 20$ for 365 days (It helps keep the site running - We appreciate Your Support), give you unlimited access to all resources, JOIN TODAY
    kindly post your REUPLOADING REQUEST at Reuploading Requests forum and See here how to post (click here) a re-uploading request

  2. Please read this message!!!
    Join Date
    Always
    Posts
    Many
About us
Download language learning and teaching resources such as flashcards, grammar and course books, self study and exam materials, CDs and DVDs for just about any foreign language you want to learn.
Note
None of the files shown here are hosted on this server. The links are for URL which are publicity available on the internet for free, If you notice any page which you think violate your rights, let us know.